دسته‌بندی نشده

تفاوت بین سوتین ­های اسفنجی و سوتین های پوش آپ چیست؟

تفاوت بین سوتین ­های اسفنجی و سوتین های پوش آپ چیست؟

شروع استفاده از سوتین­های پوش­آپ و اسفنجی برای اولین بار به اواسط دهه ۱۹۴۰برمی­گردد، که امروزه ایرادات پدهای این نوع سوتین­ها رفع شده و خیلی کارآمد و با کیفیت­تر تولید می­شوند. سوتین­های با پد نازک، بدون برش با نام کانتور یا تیشرت شناخته شده، که بعضا با نام سوتین های با کاپ قالبی می­شناسند که این اشتباه است.

سوتین­ های قالب­دار سوتین­هایی هستند، که کاپ آنها با قالب­هایی آماده فرم گرفته و با دستگاه­هایی پیشرفته پرس می­شوند. درسوتین­های قدیمی اسفنجی از یک پد ضخیم در سرتاسر کاپ استفاده میشد، تا به سینه خانم­ها ظاهری برجسته­تر داده که اکنون دیگر تولید نمی­ شوند. سوتین های پوش آپ امروزی جایگزین بسیار خوبی شدند، تا سینه­های شما در آن بزرگتر و گردتر بنظر برسد. این سوتین­ ها در شکل و موقعیت پد کاپ دارای تنوع و طرح­های گوناگونی بوده، که سینه شما را به وسط و بالا هل داده و فرم بسیار زیبایی به آنها می­دهند.

بنابراین باعث بزرگ نشان­دادن سینه­های شما شده، چرا که بالای سینه شما را برهنه و هر چیز برهنه­ای از حالت پوشیده آن بزرگتر نشان داده می­شود این درحالی است­که سوتین­های اسفنجی قدیمی تمام سینه را می پوشاندند.

سوتین­های پوش ­آپ قدیمی یک پد عدسی شکل در پایین هرکاپ داشته که ضخامت هر پد از یک‌چهارم تا یک اینچ بسته به مدلش طراحی شده. با این پدها فضای پایین سینه پر شده که بزرگ و گردتر بنظر می­رسند. همچنین این نوع سوتین­ها گزینه بسیار عالی برای خانم­های با سینه تخلیه شده یا نامتقارن بوده، تا بتوانند با اسفنج تقارن اندازه و حجم سینه خود را ایجاد نمایند.

دو نکته مهم در مورد سوتین های پوش آپ وجود دارد.

  1. باید سینه های خود را در جای درست قرار دهید.

در سوتین­های پوش آپ، بافت سینه خود را به سمت داخل کشیده، تا سینه بالای پدها قرار بگیرد و بتوان نتیجه و تاثیر بهتری را بدست آورد.

  1. سوتین های پوش آپ، برجسته شدن سینه را تضمین نمی‌کنند.

خانم هایی که کاپ سینه B و کوچکتری دارند، احتمالا نتوانند خط بین سینه را مشخص نمایند، چونکه بافت زیادی از سینه وجود ندارد و سینه های تخلیه شده هم به هیچ وجه خط سینه نخواهند داشت.

امروزه شکل پدهای مورد استفاده در سوتین­های پوش­آپ هلالی شکل بوده که علاوه بر زیبایی لیفت بهتری دارند. همچنین اگر پد در قسمت زیر و بغل سینه تعبیه شده باشد باعث لیفت سینه به سمت بالا و به وسط شده که این پدها نسبت به پدهای معمولی خطوط سینه را نمایانتر و سینه شما را گردتر می­نمایند. که زیبایی سینه شما را دو چندان می­کنند.

پدهای با قابلیت جابه ­جایی به پدهای کوکی مشهور هستند که در سوتین های پوش آپ نیز دیده می شوند. که عملکرد سوتین­های پوش آپ را بهبود داده و برای خانم­های با سینه نامتقارن گزینه بسیار عالی محسوب می­شوند. این پدها می توانند از سوتین خارج شده و در زمان استفاده ظاهری متقارن و یکدست به سینه شما بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *