دسته‌بندی نشده

سوتین جدیدی خریدم اما اندازه ام نیست باید چکار کنم؟

سوتین جدیدی که خریدید اندازه شما نیست، قبل از  اینکه سایز دیگری را امتحان کنید خیلی سریع نتیجه­گیری نکنید. تغییرات کوچکی نیاز است تا مطمئن شوید واقعا نیاز به خرید سوتین جدیدی دارید. بعد از این تغییرات ممکن است، به دلیل اینکه سوتین اندازه شماست تعجب کنید. زمانی که سوتین جدید خود­ را میپوشید، آن­را در شل­ترین حالت ممکن ببندید و قسمت پشت سوتین رو کمی پایین بکشید، کمی پایین‌تر از قسمت جلویی باید قرارگیرد.

سپس با دست مخالف سینه خود را گرفته و از سمت پهلو به مرکز بکشید، تا مطمئن شوید که تمام بافت سینه شما درون کاپ سوتین و بالای فنر آن قرار گرفته است. همین کار را برای طرف دیگر نیز انجام دهید و مطمئن شوید که نوک سینه شما در مرکز کاپ سوتین قرار گرفته باشد، اگر اینطور نبود دوباره با دست مخالف سینه خود را جابه جا کنید، تا در جای صحیح و در داخل کاپ سوتین قرار بگیرد.

مستقیم بایستید و دستانتان را بالای سر خود قرار دهید، سوتین شما باید ثابت بایستد. اگر همزمان با بالا بردن دستان شما به سمت بالا حرکت کرد، شما به سوتین با سایز کوچیکتری نیاز دارید. و این را به خاطر داشته باشید، زمانی که سایز سوتین را کوچیکتر انتخاب می­کنید یک کاپ بالاتر بروید تا حجم کاپ ثابت بماند.

حالا باید مهمترین کار را با سوتین جدید خود انجام دهید. بندهای سوتین را به درستی تنظیم کنید. آیا فضای زیادی در بالای سوتین وجود دارد که باعث شده فکر کنید سایز سوتین خیلی بزرگ است؟ به نظر می­آید سینه­های شما در جای درستی قرار نگرفته اند؟ احتمالا شاید فقط نیاز باشد، بندهای سوتین خود را کمی سفت‌تر کنید. یک راه بررسی سریع این است که قسمت کاپ سوتین را بالا بکشید آیا اون بخش اضافی از بین می­رود یا خیر؟ اگر از بین رفت، بند سوتین خود را تا زمانی که بخش اضافی و خالی کاپ از بین برود، سفت کنید.

حالا خود را در آینه نگاه کنید و ببنید موارد زیر رعایت شده است یا خیر:

۱. چک کنید پنل وسط سوتین در بین جناغ سینه قرار گرفته؟

۲. آیا فنر زیر سوتین در زیر خط سینه شما قرار گرفته و روی بافت سینه شما نیامده و فشار نمی­آورد؟

۳. آیا بند پشتی سوتین موازی با سطح زمین و حتی کمی پایین‌تر قرار گرفته است؟

اگر همه این بررسی ها درست است، تبریک می‌گوییم سوتین اندازه شماست.

خب حالا تصور کنید که سوتین مشکل داشته باشد:

شما یک سوتین جدید را میپوشید ولی خیلی اندازه شما نیست. پس برای تغییر سایز چکارمیکنید؟ سایز دور سینه و یا زیر سینه خود مشکل دارد؟؟ کدام یکی؟ جواب اینجاست اولین چیزی که باید در زمان پوشیدن سوتین جدید انجام بدید، این هست که مطمئن شوید آن را درست پوشیدید. به طرف جلو خم‌ شده و مطمئن شوید که سینه­هاتون بالا و درون کاپ قرار دارند، همچنین نوک سینه­ها در راس کاپ قرار داشته باشند و بعد بایستید. اولین و مهمترین اشتباه زنان در انتخاب سوتین انتخاب کاپ کوچک و اشتباه است. پس اول دور سینه خودتون رو بگیرید، دلیلش این است که تغییر سایز کاپ، یک تغییر بسیار جزئی و کوچک است فقط حدود ۲ ونیم سانتی متر در کل بدن پس در حالی که سایز زیرسینه ثابت است، همزمان کاپ سوتین را بالا ببرید تا ببنید کدام یکی برای شما مناسب­تر است و اگر در سایز کاپ بالا رفتید، همیشه توصیه میکنیم تا پیدا کردن یک کاپ سوتین که خیلی براتون بزرگ هست پیش بروید.

اشتباه دوم در انتخاب سوتین این هست ‌که، سایز نوار زیرسینه خیلی بزرگ است و حتی می­تواند باعث افتادن بند سوتین از شانه­های شما شود. تغییر سایز سوتین در حد ۵ سانتی متر میتواند باعث تغییراتی شود و همچنین محل قرار گرفتن بند سوتین را روی شانه شما را تغییر دهد. پس بالا رفتن سایز نوار پایینی سوتین باعث می­شود محل قرارگیری بندها به شانه نزدیکتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *