دسته‌بندی نشده

تفاوت بین سوتین فنردار و سوتین بدون فنر

سوتین فنردار یا بی فنر؟

یک سوتین فنردار یا سوتین بدون فنر؟ انتخاب شما کدام است؟ من می­گویم شما باید از هردو آن­ در کمدتان داشته باشید، ولی بدانید هرکدام از این دو مدل، مزایا و معایب خودشان­را دارند. یکی از راه­های مقایسه سوتین­های فنردار و بدون فنر این هست­که پاهای خودتون رو، وقتی جوراب و یا کفش می ­پوشید در نظر بگیرید. پاهای شما در داخل کفش، فرم کفش رو میگیره همانند پوشیدن یک سوتین فنردار، درحالی­که جوراب فرم پاهای شمارو به خودش میگیره، مثل اینکه یک سوتین بدون فنرپوشیدید.

خب تفاوت این دو مدل تا حدودی فکر می­کنم برایتان مشخص شد. بیایید بیشتر برایتان بگویم و اول درباره سوتین­های فنردار صحبت کنیم. امروزه اکثر خانم­ها در هنگام خرید به خواهان فرم­گیری، گرد­شدن و اندکی شکاف بین سینه­ها هستن. یک سوتین فنردار تمام این خواسته­ها را برای شما محقق می‌کند.

بنابراین مزایای اصلی سوتین­های فنردار عبارتنداز:

۱. حمایت فوق العاده از سینه ­ها

۲. فرم مشخص تر سینه

۳. شکاف و زیبایی خط بین سینه­

با این توصیفات سوتین­ های فنردار به دلیل استحکامی که دارند، بهترین ظاهر ممکن رو زیر لباس­ های تنگ و چسبان به سینه­ های شما داده و همچنین سوتین­ های فنردار با میزان پوشش­دهی پایین برای سینه طراحی شده و به همین دلیل بر روی بدنتان زمانی­که پوشیده­اید، سبک­تر به نظر می­آیند. این سوتین­ها بخاطر همین ویژگی، به خوبی زیر لباس­های یقه­باز پنهان­شده و نشان­داده نمی­شوند. هرچند اگر می­خواهید راحت تر باشند به اندازه­گیری دقیق­تری نیاز دارید و اینجا جایی هست که خانم ها از پیدا کردن آن نا­امید می­شوند. وقتی فرم بدن یک خانم تغییر میکنه در نتیجه سایز و فرم سوتین هم با تغییرات اندام فرد عوض می­شود و اغلب خانم­ها به جای ارزیابی مجدد سایز سوتین به راحتی به سوتین­های بدون­فنر راضی می‌شوند، که از نظر سایزبندی، قالب و قواره بزرگتری دارند.

خب حالا بیایید در مورد سوتین­های بدون­ فنر صحبت کنیم.

سوتین­ های بدون فنر که به اسم سوتین­ های کاپ نرم نیز مشهور هستند، به طور کامل از پارچه نخی ساخته­ شده­ اند، که بزرگترین مزیت آنها راحتی­اشان است. اندازه گیری آنها سختی کمتری دارد و بنابراین پیدا­کردن  موردی که راحت و اندازه شما باشد آسان هست.­ این سوتین­ ها پنل مرکزی بلندتری برای حمایت بیشتر سینه­ ها داشته و معمولا پنل مرکزی روی جناغ سینه به طور صاف قرار نمی گیرد. بنابراین شکاف و خط بین سینه هم مشخص نشده، که باعث یک تکه نشان­دادن سینه می­شود. گفته می­شود راحتی، ظاهر و شکاف سینه همزمان غیرممکن است، پس بنابراین توصیه می­شود هم سوتین فنردار و سوتین بی فنر را به کمد خانه­اتان اضافه کنید و هر دو را باهم داشته باشید. بسیاری از تولید­کنندگان از طرح­های محبوب فنردار بدلیل استقبال بانوان، نسخه­ های بدون­ فنر را هم تولید میکنند. در سوتین­ های بدون فنر پنل­های مرکزی روی جناغ سینه قرار نگرفته و بلندتر می­باشند، همچنین سینه بیشتر پوشش بیشتری داشته، کمتر برآمدگی سینه مشخص بوده و سینه کمتر به سمت بالا لیفت می­ شود. پس اگر فقط عادت به سوتین­های فنردار دارید یک سوتین بدون فنر هم برای استراحت و استفاده طولانی خود در نظر بگیرید و اگر فقط به سوتین­های بدون فنر عادت دارید برای پیدا کردن سایز و کاپ سوتین فنردار و مدل مناسب اون که بتونه سینه های شمارو زیباتر و اندام شمارو لاغرتر نشون بده وقت بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *