دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید سوتین مینیمایزر و نحوه انتخاب آن

راهنمای خرید سوتین مینیمایزر و نحوه انتخاب آن

کارایی سوتین مینیمایزر چیست؟ آیا من به سوتین مینیمایزر نیاز دارم؟ اینها سوالاتی هست که اغلب خانم­ها دارند. اسم این سوتین کمی گول زننده است. یک سوتین مینیمایزر در حقیقت سایز سینه یا سوتین شمارو کاهش نمی­دهد، هیچ وقت نمی­توانید حجم بافت سینه هایتان را کاهش بدید. در عوض این سوتین می­تواند با صاف کردن سینه ها بطور موثر، برآمدگی سینه و اندازه دور سینه را کاهش دهد. با صاف کردن سینه­اتون در پایین، بالا، چپ و راست و با پخش کردن سینه در همه جهات، باعث کوچک نشان دادن سینه شما می­شود. این امر عمدتا با استفاده از فنرهای پهن و بلندتر زیر بغل سوتین امکانپذیر است.

 سوتین­های مینیمایزر برآمدگی سینه و میزان کشیدگی بلوزهای جلو دکمه را کاهش داده و با جمع کردن سینه، فرم زیبایی به سینه­های شما می­دهند. سوتین مینیمایزر می­تواند بصورت کاپ­های برش­دار، بدون برش، فنردار و یا بدون فنر طراحی و تولید شود، ولی به هیچ وجه نمی­توانند مدل اسفنجی تولید شوند، چون زنانی که از سوتین مینیمایزر استفاده می‌کنند، دوست ندارند به حجم سینه­هایشان افزوده شود. این سوتین ها اغلب برای افراد با سینه با کاپ بزرگ طراحی شده که در دو دسته فنردار و بدون فنر در بازار وجود دارد، نوع بی فنر آن به کوچک کردن، حمایت، فرم دهی و نوع فنردار به لیفت سینه کمک می­کند. همچنین یکی از سوتین­های مورد علاقه سینه­های بزرگ و سنگین بوده و دارای محبوبیت بسیار بالایی در کشور ایران می­باشد، که می­تواند تا چند اینچ برجستگی و حجم سینه را کاهش دهد و من استفاده بیشتر از 4 ساعت در روز را خیلی توصیه نمی­کنم.

اگر بخواهید هنگام استفاده از سوتین مینیمایزر نوک سینه­ های شما مشخص نشود، بهتر است از یک نیپل کاور نوک سینه استفاده کنید و یا یک سوتین مینیمایزر برش­دار انتخاب کنید. همچنین نوک سینه­هارو طوری تنظیم کنید، که روی برش سوتین قرار گیرد. سوتین­های مینیمایزر از آن دسته مدل سوتین­هایی هستند، که برای داشتن تناسب نیازی ندارند پنل مرکزی آن روی جناغ سینه شما قرار گیرد. علاوه براین نمی­توانند سینه­های ایمپلنت شده را کوچک کنند. معمولا در کاپ­های محدود عرضه می­شوند و از کاپ C شروع و در کاپ H به پایان می رسند. علت این است که، سوتین­ های مینمایزر به طور موثر قادر به کوچک کردن سینه­ های بسیار بزرگ نمی­باشند، چراکه بافت وسیع آنها می­تواند ایجاد چروک پوستی گردد و به دلیل نگهداشتن رطوبت می­تواند به خصوص در نواحی زیربغل، زیر سینه و در امتداد کاپ سوتین، می­توانند آزاردهنده باشد.

چه سایزی از سوتین مینیمایزر حالا شاید برایتان سوال باشد که می‌توانید بخرید؟ جواب این است: شما همان سایز معمولی سایز خودتان را بخرید، چراکه تولید کنندگان این سوتین­ها طوری آن را طراحی کرده­اند که سایز سینه شما را تغییر دهد، پس نیازی به تغییر سایزتان ندارید.

چه افرادی می توانند سوتین مینی مایزر بپوشند؟

۱. افرادی که سینه­های پر و سنگینی دارند.

۲.  اگر تمایل دارید برجستگي سينه خود را زیر لباس پنهان کنید.

۳. بدنبال پوششی کامل برای سینه خود هستید.

۴. سینه­های افتاده.

۵. افرادی که هنگام پوشیدن لباس­های جلو دکمه چاکی بین سینه آنها ایجاد میشود.

چه افرادی باید از پوشیدن آن خودداری کنند؟

افراد با شانه های ظریف و باریک از پوشیدن این سوتین خودداری کنند چون باعث بزرگتر نشان دادن سینه های شما خواهد شد.

در شکل­ زیر مواردی را که در خرید سوتین مینیمایزر لازم است تا بدانید برایتان آورده ام تا بتوانید خرید آنلاین امن و راحتی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *